რითი განსხვავდება პიარი რეკლამისგან? – ეს არის: უფასო VS ფასიანი, დამაჯერებელი VS სკეპტიკური. ძველი გამონათქვამია: „რეკლამა ეს არის – რისთვისაც ვიხდით, ფაბლისითი – რისთვისაც ვლოცულობთ.”
რეკლამა არის ფასიანი მედია, საზოგადოებასთან ურთიერთობა კი გამოიმუშავებს მედია. ეს ნიშნავს, რომ შენ არწმუნებ ჟურნალისტს და რეპორტიორს დაწეროს ან გააშუქოს პოზიტიურად შენი პროდუქტი თუ კომპანია. ეს კი გაცილებით დამაჯერებელია, რადგან მესამე, ობიქტური პირისგან არის შეფასებული.
ყველაზე დიდი განსხვავება არის ფასი. ერთ-ერთმა ძველმა კლიენტმა იყიდა 1 გვერდი რეკლამა ყოველკვირეულ ჟურნალში, რომელშიც გადაიხადა 125 000 $. იგი მოელოდა, რომ მიიღებდა უამრავ ზარს, მედია გავრცელებას და საუბრებს მისი რეკლამების შესახებ. მან ვერაფერი მიიღო.
რეკლამა კლიენტს გეუბნება იმას, „რაც გინდა, რომ გაიგო“, პიარი გეუბნება „რა გჭირდება, რომ იცოდე.“
წყარო: Harvard business review
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”