,,Nintendo” კომპანიაა, რომელმაც იმპულსი მომხმარებელთა აღფრთოვანებით მიიღო. კომპიუტერული თამაშები, რომლებსაც ეს კომპანია აწარმოებდა, ძირითადად ახალგაზრდებზე იყო გათვლილი. იმის გამო, რომ ეს თამაშები ხმაურს იწვევდა, მშობლები ბავშვებს მის ყიდვაზე უარს ხშირად ეუბნებოდნენ. ისინი მიიჩნევდნენ, რომ ეს თამაშები ანტისოციალური იყო და მათსა და შვილებს შორის ზღვარს ზრდიდა. კომპიუტერული თამაში Wii კი, რომელიც ემყარებოდა სხეულით მოძრაობას და ერთად ყოფნას, გათვლილი იყო მთელ ოჯახზე. ამ თამაშით სიამოვნებას იღებდნენ არა მარტო ბავშვები, არამედ მათი მშობლები, ბებიები, ბაბუები. ამ მიგნებით, Nintendo–მ მნიშვნელოვნად გააფართოვა ბაზარი და გასულ წლებში გაყიდვებით ექვსჯერ გაუსწრო უახლოეს კონკურენტებს.
წყარო:Hbr.com
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”