close
ბიზნესიტექნოლოგიები

როგორ იმოქმედა ანტირეკლამამ ,,SAMSUNG-ზე”

მოგეხსენებათ, როდესაც დიდ კომპანიებთან გვაქვს საქმე, ყველა დეტალი მნიშვნელობას იძენს, პატარა შეცდომაც შეიძლება დამღუპველი აღმოჩნდეს.

გასულ წელს ,,Samsung-ი” კარგად მუშაობდა და დღითი-დღე იმატებდა კომპანიის შემოსავალი, მაგრამ ისე მოხდა, რომ სმარტფონის შემქმნელს ყველაზე დიდ კრიზისთან ბრძოლა მოუწია ,,Galaxy note 7– ის” გამო, რადგან ამ მოდელის გამოშვების შემდეგ მომხმარებელთა დიდ ნაწილს აუფეთქდა სმარტფონი – დაიწყო ჩივილები, ამ შემთხვევამ ,,სამსუნგის” რეპუტაციასა და ბიზნესს დიდი ზიანი მიაყენა, გაყიდვები 15 %-ით დაეცა.

 

წყარო: Business insider

მასალა მოამზადა:  ლაშა ჯინჭარაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”

გაზიარება:
fb-share-icon0
Tags : slid