სვანური მარილი, რომელსაც ცოტა ხნის წინ კულტურული ძეგლის სტატუსი მიენიჭა, მამა-შვილისთვის ბიზნესიდეად იქცა. მათი საწარმო მესტიაშია განთავსებული და ამ ეტაპზე, მისი აღჭურვა მიმდინარეობს. უახლოეს მომავალში კი სვანური მარილის რეალიზაცია როგორც ქართულ, ასევე უცხოურ ბაზარზე დაიწყება.
დიდი ალბათობით ახალი პროდუქტი ბრენდად ჩამოყალიბდება და როგორც ადგილობრივ, ასევე უცხოურ ბაზარზე დიდ წარმატებას მიაღწევს, ბოლო დროს ქართული კომპანიები უცხოურ ბაზარზე აქტიურობენ, საზოგადოება ცდილობს, რომ ჩვენს ქვეყანას სახელი გაუთქვან.
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა“
გაზიარება: