ახალ წლის მოახლოებასთან ერთად, უამრავი კომპანია ცდილობს სადღესასწაულო სეზონი მომხმარებლისთვის განსაკუთრებით დასამახსოვრებელი გახადოს და ამ მხრივ, გამონაკლისი არც კოკა-კოლაა, რომელმაც ონლაინ-პლატფორმებზე უკვე ლეგენდად ქცეული საახალწლო ვიდეორგოლი დააბრუნა.
აღსანიშნავია, რომ წლის პროდუქტი კომპანიისთვის Coca-Cola Zero გახდება.
საზოგადოებაში საახალწლო განწყობის გასამძაფრებლად, კოკა-კოლამ დარიჩინით გაჯერებული სასმელიც გამოუშვა, თუმცა პროდუქტი შეზღუდული რაოდენობის არის და მისი დაგემოვნება ყველა ქვეყანაში ჯერჯერობით არაა შესაძლებელი.
მასალა მოამზადა : თამარ დევდარიანმა
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”
გაზიარება: