1.გამოიყენეთ არსებული, სანამ ახალს იპოვიდეთ.
კომპანიის ზრდის პირობებში კარგადაა ცნობილი მენეჯმენტში არსებული წინააღმდგობა ძველი აქტივების გაძლიერებასა და ახლების შექმნას შორის.საუკეთესო კომპანიებს მკაფიო პრიორიტეტი აქვთ : ექსპლუატაცია.
2.გაამრავალფეროვნეთ ბიზნეს–პორტფელი.
საუკეთესო კომპანიება კრგი ადაპტირების უნარი აქვთ . ისინი ამრავალფეროვნებენ მომარაგების ბაზებს, პროდუქციას, კლიენტურასა და გეოგრაფიულ ბაზრებს.
- მუდამ გახსოვდეთ თქვენი შეცდომები.
საუკეთესო კომპანიები ორჯერ ერთ ხაფანგში არასოდეს ებმებიან . ისინი თაობიდან თაობას გადასცემენ ჭკუის სასწავლებელ , სამაგალითო ისტორიებს, რომლებიდანაც მათ მემკვიდრეებს საჭირო დასკვნები გამოაქვთ.
- იყავით კონსერვატიულნი , როცა საქმე ცვლილებებს ეხება.
დიდებული კომპანიები თავიანთი ისტორიის მანძილზე რადიკალურ ცვლილებებს მხოლოდ განსაკუთრებულ შემთხვევებში და ძალიან დიდი სიფრთხილით ახორციელებენ.
წყარო : Theverge.com
მასალა მოამზადა : ლაშა ჟინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”