,,დოქტრინა” ხანგრძლივი წარმატების 4 პრინციპს წარმოგიდგენთ:
1.გამოიყენე არსებული, სანამ ახალს იპოვნიდე:
კომპანიის ზრდის პირობებში, კარგადაა ცნობილი მენეჯმენტში არსებული წინააღმდეგობა, ძველი აქტივების გაძლიერებასა და ახლების შექმნას შორის.საუკეთესო კომპანიებს მკაფიო პრიორიტეტი აქვთ: ექსპლუატაცია.
2. გაამრავალფეროვნე ბიზნესპორტფელი:
საუკეთესო კომპანიებს კარგი ადაპტირების უნარი აქვთ. ისინი ამრავალფეროვნებენ მომარაგების ბაზებს, პროდუქციას, კლიენტურასა და გეოგრაფიულ ბაზრებს.
3.მუდამ გახსოვდეს შენი შეცდომები:
საუკეთესო კომპანიები ორჯერ ერთ ხაფანგში არასოდეს ებმებიან. ისინი თაობიდან თაობას გადასცემენ ჭკუის სასწავლებელ, სამაგალითო ისტორიებს, რომლებიდანაც მათ მემკვიდრეებს საჭირო დასკვნები გამოაქვთ.
4.იყავით კონსერვატიულნი , როცა საქმე ცვლილებებს ეხება:
დიდებული კომპანიები თავიანთი ისტორიის მანძილზე რადიკალურ ცვლილებებს მხოლოდ განსაკუთრებულ შემთხვევებში და ძალიან დიდი სიფრთხილით ახორციელებენ.
წყარო:harvard business review
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”