სარეკლამო კამპანიები და, ზოგადად, კომერციული ჭრები ძალიან აქტუალურია დღევანდელობაში, რეკლამებით ბევრი კომპანია ახერხებს კომპანიის, პროდუქტის ფართოდ გავრცელებას, ასევე, ხალხიც იძულებულია, რომ უყუროს მათ და უნდათ თუ არა, უწევთ სხვადასხვა ახალი პროდუქტისა თუ კომპანიის შექმნის შესახებ ინფორმაციის მიღება.
- ,,Apple-ის” კომპანიამ გადაწყვიტა, რომ შეცვალოს სარეკლამო ბლოგი და მეტ ყურადღება გაამახვილოს ინოვაციებზე.
- ,,Snapchat-ი” უშვებს 3D სათვალეებს, რომლის ყიდვაც ყველა მნახველს შეუძლია, საკმაოდ ბევრი ხალხი ყიდულობს, რადგან ეს უბრალოდ სათვალე არ არის, მას კამერა მოჰყვება.
- Watsup– მა შექმნა Snapchat–ის მსგავსი საიტი, რომელიც საკმაოდ დიდ კონკურენციას უწევს ანალოგ კომპანიას.
4.” Pockemon go” მიისწრაფვის იმისკენ, რომ ჰყავდეს რაც შეიძლება მეტი პარტნიორი, რაც იმას ნიშნავს, რომ პარტნიორები ყველა კომპანიას სჭირდება და აუცილებელია არსებობისთვის.
წყარო: Business Insider
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”
გაზიარება: