“Tata” ცნობილი იყო ისეთი მანქანების გამოშვებით, რომელებიც მსოფლიოში ყველაზე იაფფასიანად მიიჩნეოდა. ინდურმა კომპანიამ გადაწყვიტა, მოეხდინა რევოლუცია – 2008 წელს მსოფლიოში ყველაზე იაფი მანქანის გამოშვებით. პროდუქტი გათვლილი იყო იმ ადამიანებზე, რომლებსაც არ ჰქონდათ შესაძლებლობა ძვირადღირებული მანქანების შეძენისა.
,,Tata-მ” იფიქრა, რომ თუ ისინი პრიორიტეტად აირჩევდნენ დაბალ ფასს და არა სხვა რაიმე უფრო მნისშვნელოვან ასპექტს, მათი გაყიდვები გაიზრდებოდა, მაგრამ, როგორც ჩანს, არ გაუმართლათ, რადგან მომხმარებლებმა ამჯობინეს მეტის გადახდა უკეთეს ხარისხში.
ეს არ ნიშნავს მსგავსი მანქანების ერის დასასრულს, რადგან ფაქტია, რომ აუცილებელია რაიმე მნიშვნელოვანის შეცვლა, რაც, სავარაუდოდ, უკეთეს შედეგებს გამოიღებს.
წყარო: Engadget.com
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”