close
ბიზნესი

,,Burger King–ის” ახალი ეშმაკური ვიდეო

,,Burger King-მა” თავისი ახალი Whopper–ისთვის ძალიან ეშმაკური ვიდეორგოლი შექმნა. ბურგერი საკმაოდ დიდია, მისი შემადგენლობების ჩამოთვლას ალბათ სულ მცირე 1-წუთიანი სარეკლამო რგოლი მაინც დასჭირდებოდა. ბრენდმა გადაწყვიტა ქრონომეტრაჟი შეემცირებინა, ამასთან ,,Google–ისთვისაც” კარგი სამსახური გაეწია და ისეთი გამოსავალი ნახა – 15-წამიან რგოლში ,,Burger King–ის” წარმომადგენელი,, Google Home–ს” ხმამაღლა მიმართავს და მას სთხოვს მომხმარებლისთვის პროდუქტის შემადგენლობის აღწერას. ეს სარეკლამო კამპანია უმთავრესად იმ აუდიტორიისთვისაა, რომლებსაც სახლში ,,Google–ის” ჭკვიანი ტექნიკა აქვს. ხოლო, მათთვის, ვინც ამ  ,,ფუფუნებას” ჯერჯერობით მოკლებულია, კიდევ ერთი რგოლია.

 

 

მასალა მოამზადა: ციცი კიკვაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”

გაზიარება:
fb-share-icon0
Tags : slid