კომპანია „Google–მა“ საზოგადოებას მრავალი მომსახურება შესთავაზა, რაც მათ გაუადვილებთ სხვადასხვა სამუშაოს შესრულებას, ერთ–ერთი სწორედ მათ მიერ დაწყებული კამპანია „Google Analytics–ია“, მასში ატვირთულია უამრავი მასალა თითქმის ყველა ონლაინჟურნალის მონაცემები, შესაბამისად ყველა კომპანიისთვისაა ხელმისაწვდომი შეამოწმოს საკუთარი ვებგვერდის მკითხველთა სხვადასხვაგვარი სტატისტიკა, შეგიძლიათ ნახოთ თუ რამდენი ადამიანი სტუმრობს გვერდს, რამდენი ხანი ჩერდება და ძირითადად რომელი ფენის წარმომადგენლები არიან ისინი.
ეს კამპანია უადვილებს კომპანიებს საქმეს, მათ დრო აღარ დაეკარგებათ კვლევების ჩატარებაში, ენერგია, რაც იხარჯებოდა ახლა სხვა უფრო მნიშვნელოვან საკითხებზე იქნება გადანაწილებული.
წყარო: Entrepreneur.com
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”