გამოცემა ,,Forbes-ი” მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების რეიტინგს აქვეყნებს. უკვე მეექვსე წელია პირველ ადგილს კომპანია ,,Apple-ი” იკავებს. ,,ჩვენ მუდმივად ვმუშაობთ იმისთვის, რომ Apple-ი იყოს საუკეთესო. ეს შედეგებზეც აისახება. უკვე მეექვსე წელია ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდის სახელს ვატარებთ. მომხმარებელი გვენდობა და ჩვენ ეს სტიმულს გვაძლევს, რომ უფრო მეტი გავაკეთოთ.” – განაცხადა კომპანიის აღმასრულებელმა დირექტორმა. ძვირადღირებული ბრენდების 10-ეული კი ასე გამოიყურება:
- Apple – ბრენდის ღირებულება: 154,1 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: +6%.
- Google – ბრენდის ღირებულება 82,5 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: +26%.
- Microsoft – ბრენდის ღირებულება: 75,2 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: + 9 %.
- Coca-cola – ბრენდის ღირებულება: 58,5 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: +4%.
- Facebook – ბრენდის ღირებულება: 52,6 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: +44%.
- Toyota – ბრენდის ღირებულება: 42,1 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: + 11%.
- IMP – ბრენდის ღირებულება: 41,4 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: -17%.
- Disney – ბრენდის ღირებულება: 39,5 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: +14%.
- McDonald’s – ბრენდის ღირებულება: 39,1 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: -1%.
- GE – ბრენდის ღირებულება: 36,7 მლრდ დოლარი. წლიური ზრდა: -2%.
მსოფლიოს ძვირადღირებული ბრენდების 10-ეულიდან ნახევარს ტექნოლოგიური კომპანიები წარმოადგენს.
წყარო: Harvard Business Review
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”