რამდენიმე დღის წინ საქართველოს მედიასივრცეში გავრცელდა ახალი ამბავი, რომ მსოფლიოს ყავახანების ერთ–ერთი ყველაზე წარმატებული და დიდი სავაჭრო ბრუნვის მქონე ბრენდი –„Starbucks-ი” - საქართველოში შემოდის. ყველა ყავის მოყვარულისთვის საკმაოდ სასიამოვნო ამბავი
,,დოქტრინა" გთავაზობთ ბიზნესის წარმოების 22 ძირითად წესს ებრაელებისგან: 1. ცხოვრებაში მთავარი წონასწორობაა; 2. ისწავლე სხვების დასაქმება; 3. გადააბიჯე სიამაყეს და მოითხოვე ის, რაც გჭირდება; 4. ყოველთვის მიესალმე ადამიანებს; 5. არ
უკვე რამდენიმე თვეა, რაც კომაროვის სკოლა აქტიურად ემზადება ახალგაზრდა ფიზიკოსთა საერთაშორისო ტურნირისთვის (IYPT, International Young Physicists' Tournament). IYPT - არის ყოველწლიური გუნდური შეჯიბრება სკოლის მოსწავლეთა შორის, რომლის მიზანიც ახალგაზრდების სამეცნიერო
ევროკავშირმა ბრაზილიას ხორცპროდუქტების მიწოდების შეჩერებისკენ მოუწოდა. საუბარია იმ ბრენდებზეც, რომელთა პროდუქციაც საქართველოში შემოდის და საკმაოდ კარგად იყიდება. საერთაშორისო ორგანიზაციამ ბრაზილიას წინადადებით მიმართა, თავად შეწყვიტოს ხორცპროდუქტების მიწოდება, რათა თავიდან აიცილოს
ალბათ ხშირად გსმენიათ გამოთქმა - ,,ნიანგის ცრემლებით ტირილი" და ბევრჯერ გაგჩენიათ შეკითხვა - მართლა ტირის თუ არა ნიანგი. საქმე ისაა, რომ მას მართლაც აქვს ცრემლები. ერთ-ერთი გავრცელებული და არასწორი მოსაზრების
ერთი შეხედვით პატარა და უწყინარი მდედრი კოღო ყველაზე საშიშ არსებად არის მიჩნეული დედამიწის ისტორიაში. თუკი გაგიჩნდათ კითხვა, რატომ მაინცდამაინც მდედრი კოღო?- გეტყვით, რომ მამრები მხოლოდ მცენარეებს კბენენ, ხოლო მდედრებმა დედამიწაზე
დიდმა ადრონულმა კოლაიდერმა ახალი სუბატომური ნაწილაკები აღმოაჩინა, რომელიც შესაძლოა მეცნიერებს იმის ახსნაში დაეხმაროს, თუ როგორ ნარჩუნდება ნაწილაკების ერთობლიობა ატომის ცენტრში. ნაწილაკების ე.წ. Omega-c baryon-ის განსხვავებული ფორმებია, რომლის არსებობაც 1994 წელს
მსოფლიოში ყავახანების ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული და დიდი ბრუნვის მქონე ბრენდი - ,,Starbucks-ი" - საქართველოში, კერძოდ კი - თბილისში შემოდის. კომპანიის მიერ თბილისით დაინტერესებას თბილისის არქიტექტურის სამსახურში ადასტურებენ და აცხადებენ, რომ განაშენიანების რეგულირების გეგმა კომპანიასთან უკვე
რას სთავაზობს თქვენი იდეა ღირებულს პიროვნებას ან ადამიანთა ჯგუფს, რომელმაც უნდა იმოქმედოს (მაგალითად, უნდა იყიდოს თქვენი პროდუქტი)? მიზნის მისაღწევად აუცილებელია, რაიმე მნიშვნელოვანი გააკეთოთ ან კლიენტისათვის, რათა მან იყიდოს თქვენი პროდუქტი,
საოცარია, თუ რამდენად ხშირად გვესმის ამა თუ იმ ხელმძღვანელისგან, რომ მათმა საუკეთესო თანამშომელმა კომპანია დატოვა. კარგი იქნებოდა თუ იმ რამდენიმე არასწორ ნაბიჯზე დაფიქრდებოდნენ, რაც იმდენად დამანგრეველია, რომ საუკეთესო ადამიანებს