„ნასამ“ Apollo 1-ის საბედისწერო გაშვების 50 წლისთავი აღნიშნა და დაღუპული ასტრონავტების პატივსაგებად რამდენიმე ღონისძიება გამართა. 1967 წლის 27 იანვარს Apollo 1-ის კაფსულის ლუქი, რომელშიც სამი ასტრონავტი - ვირჯილ გრისომი, ედუარდ
CRM სტრატეგია გულისხმობს A წერტილიდან ( დღევანდელი მდგომარეობა) B წერტილში (დასახული მიზნები) მისვლის საუკეთესო გზას. შესაბამისად, CRM სტრატეგიის ჩამოყალიბება გულისხმობს სამ უმნიშვნელოვანეს კომპონენტს : დღევადელი მდგომარეობა – სად ვართ; სტრატეგიული
იტალია ღვინის ექსპორტით პირველ ადგილზეა. 2000 წელს მათ 14.2 მილიონი ჰექტოლიტრის ექსპორტი განახორციელეს და მას შემდეგ ისინი ლიდერობენ ღვინის მწარმოებელი ქვეყნების ჩამონათვალს. ღვინის ინდუსტრიას 9 მილიარდი ევროს მოცულობის ბრუნვა აქვს,
განუკურნებელი ლევკემიით დაავადებული ორი ბავშვის ჯანმრთელობის მდგომარეობა გენეტიკურად რედაქტირებული იმუნური უჯრედების ინფუზიის შემდეგ გაუმჯობესდა, ამის შესახებ მეცნიერებმა ხუთშაბათს განაცხადეს. ლაილა რიჩარდსი პირველი ადამიანია მსოფლიოში, რომელსაც ფრანგული ბიოტექნოლოგიური ფირმა ,,Cellectis-ის" მიერ
ყველამ ვიცით, რომ დედამიწა ყოველდღიურად დრამატულად იცვლება, თუმცა იმისთვის, რომ ჩვენი პლანეტის რეალური მდგომარეობა შევაფასოთ, ზოგჯერ „ფრინველის თვალი“ ან სატელიტური არხია საჭირო. „ნასამ“ ახალი ფოტოები გაავრცელა, რომელიც ბოლო 40 წლის
Google -ის მხარდაჭერით მიმდინარე 30 აშშ მილიონ დოლარიან კონკურსში - ,,Lunar XPrize-ში" მონაწილეობას ხუთი კონკურენტი გუნდი განაგრძობს. ისინი მთვარის ზედაპირზე ავტომატიზირებული კოსმოსური ხომალდის დაშვებასა და ამუშავებას ცდილობენ. ,,XPrize Foundation-ის" ინფორმაციით,
მარკ ცუკერბერგისა და მისი ცოლის, პრისცილა ჩანსის, ორგანიზაციამ შეიძინა ,,Meta” – მკვლევარი მანქანა, რომელიც იყენებს ხელოვნურ ინტელექტს ეპიდემიებთან ბრძოლის საშუალებების მოსაძებნად. ეს მეთოდი დიდი წარმატების საწინდარია ეპიდემიების დამარცხებისთვის, ,,Meta–ს“ შემქმნელმა
თუ წაიკითხავთ ბო სანჩესის ნაწარმოებებს – მიხვდებით თუ რა არის საჭირო იმისთვის, რომ ადამიანმა სიცოცხლე ბედნიერად დაასრულოს. მისი ნაწარმოებები იმ ადამიანებისთვისაა, რომლებსაც აინტერესებდათ ან აინტერესებთ, თუ როგორ უნდა ვიცხოვროთ ან
ბინზესისა და კონკურენციის მუდმივი დინამიკური განვითარების პირობებში, მსოფლიო და ქართული ბაზრის მოწინავე კომპანიები სულ მეტს ფიქრობენ არსებული აქტივების უკეთ გამოყენების გზებზე. მსხვილი ორგანიზაციები დიდ ყურადღებას უთმობენ სტრატეგიულად მომგებიანი აქტივების
,,Millward Brown Optimor –ი" ბრენდს სამ ეტეპად აფასებს : დგინდება კომპანიის არამატერიალური მოგება და ნაწილდება ინდივიდუალური ბრენდებისა და იმ ქვეყნების მიხედვით, სადაც კომპანია ეწევა ბიზნესს. გაანგარიშებას საფუძვლად უდევს საზოგადოებისთვის ხელმისაწვდომი