ახალი კვლევის თანახმად, დღეში სტანდარტული სამჯერადი კვების რეჟიმის დარღვევას, შესაძლოა, სერიოზული უარყოფითი შედეგი ჰქონდეს. 40 წელზე უფროსი ასაკის 24 011 ამერიკელზე ჩატარებულმა კვლევამ აჩვენა, რომ დღეში მხოლოდ ერთი კვება დაკავშირებულია
ბოლო რამდენიმე დღეა, რაც ინტერნეტსივრცეში ვირუსულად ვრცელდება კომპიუტერული მოდელირებით შექმნილი ვიდეო, სადაც ჩანს თუ როგორი შეიძლება იყოს მომავალში ხელოვნური საშვილოსნო ე.წ. EctoLife და ის დაწესებულება, სადაც ემბრიონის ზრდა-განვითარება ხელოვნურ საშვილოსნოებში
ის, რომ ნებისმიერი დიეტის დროს შაქრის რაოდენობდა უნდა შევამციროთ, უკვე კარგა ხანია ყველამ კარგად ვიცით. ისიც აღარაა სადავო, რომ კოლა და ლიმონათი ჩვენი წელის ხაზისა და სტომატოლოგიური ჯანმრთელობისთვის სახარბიელო არაა.
ზოგიერთი ფერი არის ისეთი შთამბეჭდავი, გვერდს ვერ აუვლი შენი პროექტის დიზაინში მის გამოყენებას, თუმცა აქ გასათვალისწინებელია ის ფაქტი – კონკრეტული ფერი დაცულია თუ არა რომელიმე სავაჭრო ნიშნით, რადგან კომპანიებს
საქართველოში სელექციური აბორტების ტრადიცია დღემდე გრძელდება. ამ ტრადიციის თანხმად, ყველა ოჯახში უნდა იყოს ბიჭი. სწორედ ის არის გვარის გამგრძელებლი და ოჯახის სიამაყე. ამ ტრადიციის შენარჩუნებას გარშემომყოფი ადამიანების უმეტესობა უწყობს ხელს.
ედვარდსის სინდრომი წარმოადგენს ერთ-ერთ ქრომოსომულ დაავადებას, რომელიც ვლინდება შემდეგი ნიშნებით: შინაგანი ორგანოების მრავალმხრივი დარღვევა, პატარა სახე, სახსრების კონტრაქტურა - რაც მე-18 ქრომოსომის ტრისომიითაა გამოწვეული. ეს სინდრომი პირველად ედვარდსმა აღწერა თანამშრომლებთან
ღეროვანი უჯრედების მეცნიერება არის სამედიცინო კვლევის სფერო, რომელიც ჯერჯერობით მხოლოდ დაპირებების დონეზეა. გამოცემა Science Translational Medicine-ის ინფორმაციით, მსოფლიოს მასშტაბით, მთელი რიგი კლინიკები ბოროტად იყენებენ რეგულაციურ ხარვეზებს და ე.წ. ღეროვანი უჯრედების
გარემოში მიმდინარე ცვლილებები საბოლოოდ კომპანიის შეგაცვლილებებში აისახება. დღეს ბიზნესის წარმატებული განვითარების ერთადერთი გზა ჩანს – ინოვაციებისა და ცვლილებების მართვაზე სრული ორიენტაცია. ინოვაცია ცოდნისა და იდეების გარდაქმნააა ისეთ საქონლად თუ მომსახურებად,
ცნობილი პიარსპეციალისტი - დენის უილკოქსი თავის ნაშრომში - ,,საზოგადოებასთან ურთიერთობა: სტრატეგია და ტაქტიკა", საუბრობს პიარისა და მარკეტინგის განსხვავებებზე: საზოგადოებასთან ურთიერთობა (პიარი) მარკეტინგისგან რამდენიმე მახასიათებლით განსხვავდება, თუმცა ისინი ხშირად ფარავენ ერთმანეთს.
კომპანიების მიერ ზრდის შეწინააღმდეგების ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი და ყველაზე ღრმად გამჯდარი მიზეზი წარუმატებლობის შიშია. მართლაც, ბოსტონის საკონსულტაციო ჯგუფის 2015 წლის გამოკითხვაში, რესპონდენტების 31% ინოვაციის მთავარ ხელის შემშლელ ფაქტორად რისკი თავიდან