ბოლო დროს თუ დაუკვირდებით, ძალიან მომრავლდა ინტერნეტსივრცეში სხვადასხვა რეკლამა, რომლებიც უკვე გაღიზიანებას იწვევს საზოგადოების დიდ ნაწილში, ფსიქოლოგიურ ზეწოლადაც შეიძლება მივიჩნიოთ მსგავსი ქმედება.
გამაღიზიანებელ რეკლამებში იგულისხმება უინტერესო და გამოუსადეგარი ინფორმაციების სიმრავლე, როდესაც ადამიანი მცირე დროის განმავლობაში ხედავს ერთსა და იმავეს, მასში გაღიზიანებას იწვევს.
,,Google–ის” კომპანიამ გადაწყვიტა მკაცრად აეკრძალა უინტერესო რეკლამების განთავსება. მათ განაცხადეს, რომ იმისათვის, რომ რეკლამა მომხმარებლისთვის მისაღები იყოს საჭიროა სასიამოვნო, საინტერესო და ღირებული ინფორმაციით იყოს სავსე.
წყარო: Cnn.com
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”