მოგეხსენებათ, რამდენიმე თვის წინ „ეპლის“ კომპანიამ ახალი, ისტორიაში ყველაზე ინოვაციური მოდელი გამოუშვა, რომელიც წინა პროდუქციისგან როგორც გარეგნულად, ასევე – პროგრამულადაც განსხვავდება და ცალსახად უკეთესია.
გამოშვებისთანავე პროდუქციის ფასი იმდენად მაღალი იყო, რომ ბევრისთვის მისი შეძენა წარმოუდგენელიც კი აღმოჩნდა, ,,ბიზნეს ინსაიდერის” ცნობით „ეპლის“ ერთ–ერთმა წამომადგენელმა თქვა, რომ ახალი მოდელის ფასი კომპანიის ისტორიაში ყველაზე მაღალი იყო, გამოშვებისთანავე 1000 ამერიკული დოლარი ღირდა.
ექსპერტების აზრით, ახალი პროდუქტის გაყიდვების შემცირება გარკვეულწილად მისმა ცოტა არ იყოს არარეალურმა ფასმაც კი გამოიწვია, რადგან იგი მხოლოდ ფინანსურად მაღალი ფენისთვის იყო განკუთვნილი.
წყარო: Businessinsider.com
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”