„Twitter-ი “შესაძლოა ფასიანი გახდეს. კომპანიაში ფასიან პაკეტზე მუშაობენ, რომელიც ბიზნეს და სპეციალური დანიშნულების მომხმარებლებს მეტ შესაძლებლობებს შესთავაზებს. მომხმარებლები, რომლებიც „Twitter-ის” ექაუნთისთვის გადაიხდიან, ისარგებლებენ უფრო მრავალფეროვანი შესაძლებლობებითა და პრივილეგიებით. გახდება თუ არა ,,Twitter-ის” ექაუნთი ფასიანი რიგითი მომხმარებლებისთვის, ჯერჯერობით უცნობია.
პრემიუმმომხმარებლის შეთავაზების დამატებამ, „Twitter–ს” შესაძლოა შემოსავლების ახალი, დიდი ნაკადები მოუტანოს. ბოლო პერიოდში სოციალური ქსელის მომხმარებლები ინტერესდებიან სხვადასხვა აპლიკაციით, მათ შორის „Snapchat“-ით, თუმცა „Twitter“–ის სარეკლამო შემოსავლები შემცირებულია.
კომპანიამ ამ სიახლესთან დაკავშირებით, მომხმარებლების აზრი გამოიკვლია. კომპანიის განცხადებაში ნათქვამია, რომ ისინი მუდმივად ახორციელებენ მომხმარებელთა აზრის კვლევას იმისთვის, რომ ქსელი პროფესიონალებისთვის უფრო კომფორტული და ღირებული გახდეს.
მეილში, რომელიც კომპანიამ შერჩეულ მომხმარებლებს გაუგზავნა, აღწერილია როგორ იმუშავებს ახალი ინსტრუმენტი. ,,პრემიუმინსტრუმენტების ნაკრები უზრუნველყოფს დამთვალიერებლების, პოსტების, შეტყობინებების, აქტიურობის სტატისტიკასა და ანალიტიკას, ასევე სხვა საჭირო შესაძლებლობის ერთ დაფაზე თავმოყრას”, – ნათქვამია მეილში.
წყარო: Entrepreneur.com
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”