,,Google-მა“ თავისი Chromeბრაუზერისთვის სარეკლამო ბლოკერი შექმნა, რომელიც მიზნად ისახავს მომხმარებლებისთვის ,,გამაღიზიანებელი” და ,,მომაბეზრებელი” რეკლამების პრევენციას.
არჩევანს, თუ რომელი რეკლამები უნდა დაბლოკოს, ,,Google-ი“ – ,,კოალიცია უკეთესი რეკლამისთვის“ (CBA) საშუალებით აკეთებს, რომლის შემადგენლობაში არიან ისეთი კომპანიები, როგორიცაა ,,Google-ი“ და ,,Facebook-ი“.
საიტებს რეკლამების ამოშლისთვის 30 დღე მიეცემათ, ამ დროის გასვლის შემდეგ კი – ,,Google-ი“ რეკლამის დაბლოკვას იწყებს.
,,Google-მა“ კვლევა ჩაატარა, რომლის ფარგლებში 40,000 ამერიკელი და ევროპელი ვებმომხმარებელი გამოიკითხა და აღმოჩნდა, რომ ყველაზე მეტად მათ ის რეკლამები აღიზიანებთ, რომლებიც მთელ გვერდს მოიცავენ და ვებგვერდის კონტენტს ფარავენ.
Chrome-ი ავტომატურად დაბლოკავს რეკლამებს საიტებზე, რომელიც Better Ads Standards-ს ეწინააღმდეგება.
წყარო: BBC
მასალა მოამზადა: თამარ ტაბატაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”