ბერს შეიძლება ჯერ კიდევ არ გაუგონია ქართული სტარტაპის შესახებ, რომელიც გულისხმობს საზოგადოების უზრუნველყოფას ჯანსაღი, ეკოლოგიურად სუფთა პროდუქტით – პირდაპირ სოფლიდან.
ონლაინმაღაზია soplidan.ge-მ პროდუქტი გათვალა იმ ფენის ადამიანებზე, რომლებიც შემოსავლის მიხედვით საშუალო ფენას მიეკუთვნება და შეუძლია სოლიდური თანხა გადაიხადოს ჯანსაღ პროდუქტში.
კომპანია კერძო მომხმარებელს სთავაზობს სოფელში მოყვანილი სხვადასხვა ხილისა, თუ ბოსტნეულის ასორტიმენტს, მათ აქვთ ონლაინკატალოგი, სადაც შეგიძლიათ სასურველი პროდუქტი შეარჩიოთ და შეუკვეთოთ, კურიერი კი მითითებულ მისამართზე მოგიტანთ. საკმაოდ მოსახერხებელი და მიმზიდველი კამპანიაა, ადამიანების უმრავლესობას არ აქვს დრო, ან ხალისი, რომ წავიდეს და ბაზარში შეიძინოს პროდუქტი, თანაც ცნობილია, რომ არცთუ ისე სუფთა პროდუქტი იყიდება თბილისში, შესაბამისად – მიტანის სერვისი და ჯანსაღი პროდუქტი კომპანიის წინსვლას განსაზღვრავს.
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”