ბრენდის ისტორია დაიწყო საქართველოში, სადაც ფეხსაცმლის მასობრივი წარმოება აქამდე არ არსებობდა. ახალგაზრდა ძმებმა გადაწყვიტეს შეექმნათ კედები.
საჭირო იყო, რომ დაეკმაყოფილებინათ წარმატებული ახალგაზრდა ადამიანები, რომლებიც ყოველთვის ეძებენ ახალ თავგადასავლებს, მიისწრაფვიან განვითარებისკენ, იბრძვიან სრულყოფისა და თავისუფლებისთვის. მათ გადაწყვიტეს შეექმნათ კარგი ხარისხის უბრალო კედები, რომლებიც 15–40 წლამდე ადამიანებისთვის იქნებოდა გათვლილი.
შემდეგ იფიქრეს, რომ პროდუქტი უცხოურ ბაზარზე უფრო დიდ წარმატებას მოუტანდათ და საქართველოში დაწყებს მაგივრად მათ პროდუქტი ექსპორტზე გაიტანეს, სადაც საკმაოდ ძვირი ფასი დაადეს, რამაც გაამართლა და კომპანიას გარკვეული წარმატება მოუტანა. ისინი გეგმავენ, რომ ახლო მომავალში ქართულ ბაზარზეც შემოიტანონ პროდუქტი.
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”