მულტიმედია პლატფორმები – „YouTube-ი“ „SlideShare-ი“, „Flickr-ი“ შეეფერებიან ისეთ კომპანიებს, რომლებსაც აქვთ წარმატებული მედია ფოტო-ან ვიდეომასალის სახით და სურთ მისი ვირტუალური გზით გავრცელება.
მულტიმედიის სხვადასხვა საშუალებას შორის მომხმარებელი „YouTube-ს“ ანიჭებს უპირატესობას, ხალხის აქტივობა ამ არხზე მაღალია და, შესაბამისად, ეს კარგი საშუალებაა კომპანიებისთვის ჩამოყალიბების პროცესში. მომხმარებელი, რომელსაც მოსწონს კონკრეტული ფოტო ან ვიდეო, ხშირად აზიარებს მას, ამით კი ზრდის კომპანიის, მისი პროდუქტისა და მომსახურების ცნობადობას და ეხმარება ბრენდს წარმატების მიღწევაში.
საინტერესოა კომპანიების მიერ ბლოგებისა და მიკრობლოგების გამოყენების ხარისხი. მრავალი ექსპერტის განცხადებით, ის საყურადღებოა ისეთი ორგანიზაციებისთვის, რომელთაც კონკრეტული სფეროს მოწინავე ადგილის დაკავება – ,,აზრის ლიდერად ქცევად” სურთ. ბრენდული ჟურნალისტიკა არის მარკეტინგი ჟურნალისტიკის გავლით, რასაც მსოფლიოს წამყვანი კომპანიები აქტიურად იყენებენ – შედეგად, იზრდება მომხმარებელთა ლოიალობა, იმიჯი და გაყიდვებიც.
წყარო: Sciencealert.com
მასალა მოამზადა: თამარ ტაბატაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”