„ფრესკომ“ საკუთარ რეკლამაში სხვადასხვა პროდუქციის ფასები „კარფურისას“ შეადარა. გარდა სამიზნე აუდიტორიის არაერთგვაროვანი დამოკიდებულებისა, ვიდეორგოლმა იურისტებშიც აზრთა სხვადასხვაობა გამოიწვია.
საბოლოოდ, ვიდეორგოლი „ფრესკოს“ ,,ფეისბუკის” ოფიციალური გვერდიდან აიღეს.
საქართველოს კანონი რეკლამის შესახებ, შედარებით რეკლამას, რომელიც პირდაპირ ან ირიბად მიუთითებს კონკურენტზე ან ისეთ საქონელზე ან/და მომსახურებაზე, რომლებიც შეთავაზებულია კონკურენტის მიერ – კრძალავს.
მასალა მოამზადა: ციცი კიკვაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”
გაზიარება: