ძალიან ცოტა ადამინმა თუ იცის რეალურად რას აკეთებს პიარ სპეციალისტი. თუ პოლიციელი ან ინსტრუქტორი ხარ, ნათელია შენი საქმიანობა. მაგრამ პიარის შემთხვევაში, საქმე რთულად არის.
პიარის ყველაზე აღიარებული ახსნაა, რომ პიარი ეს არის დარწმუნების ბიზნესი. საზოგადოებასთან ურთიერთობა არის მენეჯემენტის ფუნქცია, რომელიც აფასების საზოგადოების დამოკიდებულებებს, საზოგადოებრივ ინტერესებში ახდენს ინდივიდის ან ორგანიზაციის პოლიტიკის იდენტიფიცირებას და გეგმავს და ახორციელებს საქმედო ნაბიჯებს, საერთო საზოგადოებრივი ინფომირებისა და მხარდაჭერის მისაღებად.
პიარ მენეჯერის კომპლექსური როლი, რომელიც ითვალისწინებს ყოველივე ზემოთქმულს, ამას ემატება: სოციალური მედიის ცოდნა, ლოჯისტიკა, ცოდნა პრაქტიკულად ყველა სფეროსი, მენეჯმენტი, შიდა კომუნიკაციის მეთოდები;
ადამიანები, რომლებიც ამ პროფესიას აირჩევენ მზად უნდა იყვნენ მუდმივი განვითარებისათვის, მათ უნდა ესმოდეთ ადამიანური ფსიქოლოგია და მათ უნდა ჰქონდეთ ადამიანების დიდი ჯგუფების მოტივირების უნარი. მათ უნდა შეეძლოთ მუშაობა როგორც ინდივიდებს, ასევე ჯგუფის წევრებს.
წყარო : HBR.com
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”
რა არის პიარ მენეჯერის ვალდებულება?
გაზიარება: