სოციალური მედია – ეს არის ონლაინკომუნიკაციის უწყვეტი ფორმა, რომელიც, სხვადასხვა სახით, საშუალებას აძლევს მომხმარებლებს, მუდმივად იყვნენ ჩართული მათთვის საინტერესო პროცესების შეფასებასა და განხილვაში. კომპანიები, რომელთაც მიზნობრივ აუდიტორიასთან კომუნიკაციისთვის სოციალური მედია აირჩიეს, უკვე საუბრობენ მის ფინანსურ ეფექტზე და მომხმარებლების გაზრდილ მაჩვენებელზე.
სოციალური ქსელები – „Facebook-ი“ ,,MySpace-ი“ და სხვა, შეეფერება კომპანიას, რომელსაც სურს შექმნას წინაპირობა, სადაც არსებულ და პოტენციურ მომხმარებლებს ერთმანეთთან ექნებათ კომუნიკაცია.
კომუნიკაციის პროცესი უწყვეტი და რეგულარული უნდა იყოს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, მომხმარებელი კარგავს გვერდის მიმართ ინტერესს. იკლებს ჩართულობის კოეფიციენტი და სოციალური მედიააქტივობა.
წყარო: Inc.com
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”