როდესაც საქმე ეხება მომხმარებლის და კომპანიის ურთიერთობას, აუცილებელია გავითვალისწინოთ მომხმარებლების მოთხოვნები და ინტერესები.
ბევრი შემთხვევა ყოფილა, როდესაც მომხმარებლის იმედი ვერ გაამართლა კომპანიამ და მათთვის მისაღები პროდუქტები არ იყო ხელმისაწვდომი, თუ გსურთ თქვენი გაყიდვების რაოდენობა გაიზარდოს, თქვენივე კლიენტურის ,,მოთაფლვაა” საჭირო ანუ თქვენ უნდა უზრუნველყოთ მომხმარებლის მიეr მოთხოვნილი პროდუქტები თქვენი კომპანიის მიერ შეთავაზებული მომსახურებების ფარგლებში.
ექსპერტების აზრით, ვაჭრობის სფეროს ლიდერები ისეთი კომპანიები ან სავაჭრო ცენტრები არიან, სადაც ერთდროულადაა თავმოყრილი მომხმარებლისთვის საჭირო ყველა რესურსი.
წყარო: Entrepreneur.com
მასალა მოამზადა: ლაშა ჯინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი ,,დოქტრინა”
გაზიარება: