ახალი პროდუქტის შემოტანა ბაზარზე ძალიან რთულია და ბევ რისკთანა დაკავშირებული. ბევრ ადამიანს სხვადასხვა სახის კითხვა უჩნდება ამ საკითხთან დაკავშირებით, მაგრამ ყველაზე პასუხს ვერ პოულბენ.
Harward Business Review– ს ჟურნალმა შესთავაზა მკითხველს ის 10 ჩინებული კითხვა, რომლებიც ხელს შეუწყობენ კომპანიებსა და ადამიანებს ახალი პროდუქტის შექმნასა და გავრცელებაში.
- რა კატეგორიის კლიენტურამ უპოვა თქვენს პროდუქტს ყველზე უფრო უჩვეულო გამოყენება?
ამ კითხვაზე პასუხით შეგიძლია გაარკვიო, თუ რამდენი ადამიანი იყენებს შენს პროდუქტს სხვადასხვა დანიშნულებით.
- რომელ კლიენტებს ესაჭიროებათ ძალიან ხშირად, ან ძალიან იშვიათად ჩვენი პრდუქტი თუ მომსახურება?
პროდუქტის შექმნიდან რამოდენიმე თვეში უკვე კომპანიას ეყოლება თავისი კლიენტურა, რომლებსაც დიდი ყურადღებით უნდა მოეპყროთ.
- არის მოსაზრება, რომ ყველა კლიენტს არ მოსწონს პროდუქტი სხვადასხვა მიზეზების გამო, თათბირზე ამ კითხვის დასმა მომგებიანი იქნება : როგორ შეიძლება შეიცვალოს ჩვენი პროდუქტი, რომ ყველა კლიენტს მიესადაგოს?
- რა კატეგორიის კლიენტებისთვისაა ჩვენი პროდუქტი ხელსაყრელი?
- მომხმარებელთა რა მოხოვნები იცვლება განსაკუთრებით სწრაფად? და როგორი იქნება ისინი ხუთი წლის შემდეგ?
იმ ადამიანებს, რომლებსაც ეს შეკითხვები დაებადათ, ყველაზე კარგი გამოსავალი მათთვის თანამშრომლებთან ერთად თათბირზე ამ კითხვების განხილვაა.
წყარო : HBR.com
მასალა მოამზადა : ლაშა ჟინჭარაძემ
ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”