close
ბიზნესიმსოფლიო

ტონონჩაი სორნსრივჩაი – სარეკლამო ინდუსტრიის ,,ლომი”

 მიუხედავად მის მიერ მიღებული მრავალი პრიზისა, ტონონჩაი სორნსრივჩაი პრაქტიკულად უცნობია ტაილანდის ფარგლებს გარეთ. მან კარიერა გრაფიკულ დიზაინში მოღვაწეობით დაიწყო, რაც, მისი თქმით, დაეხმარა იმის გაგებაში, თუ როგორ უნდა გადალახო გაუგებრობა სარეკლამო მესიჯების გადმოცემისას.

რამდენიმე წლის წინ იგი რეჟისორი გახდა და ცდილობს, მომხმარებელთა ქცევა გაიგოს, იპოვოს ის სარეკლამო საშუალებები, რომლებიც ყველასთვის მისაღები იქნება.

ტაილანდური სადაზღვევო კომპანიისთვის შექმნილმა სარეკლამო რგოლებმა კანის ლომების სხვადასხვა კატეგორიაში რამდენიმე ოქრო მოუტანა ტონონჩაი სორნსრივჩაის, ბოლოს კი ისევ კანში – ვერცხლი და ბრინჯაო მოიპოვა.

 

 

წყარო: Harvard business review

მასალა მოამზადა:  ლაშა ჯინჭარაძემ

ახალგაზრდა ანალიტიკოსთა და მეცნიერთა დარბაზი – ,,დოქტრინა”

გაზიარება:
fb-share-icon0
Tags : sld